20.2.18

Οι διαλέξεις του 4ου Graphic Stories Cyprus





Ένας από τους βασικότερους στόχους ενός συνεδρίου, διαχρονικά, αποτελεί η μετάδοση εξειδικευμένης γνώσης και εμπειρίας από τους ομιλητές προς το κοινό, αλλά και η αμφίδρομη αλληλεπίδραση με αυτό. Στο πλαίσιο αυτής της λογικής το 4ο Συνέδριο Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας, Graphic Stories Cyprus, που πραγματοποιείται με τη συνεργασία της Τράπεζας Κύπρου, υποδέχεται την Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018 ορισμένους από τους σημαντικότερους και πλέον αναγνωρισμένους επαγγελματίες του χώρου για της καθιερωμένες διαλέξεις του, που θα φιλοξενηθούν στο Πολιτιστικό Ίδρυμα της Τράπεζας Κύπρου στη Λευκωσία. 

“Hello from the other side” είναι ο τίτλος της διάλεξης από τον Στέφανο Καράγκο, πρωτοπόρο στον τομέα της τεχνολογίας, των εκδόσεων και του Μάρκετινγκ, ιδρυτή και διευθύνων σύμβουλο της XPLAIN. Σε μια εποχή γεμάτη θόρυβο από καταιγισμό παραγωγής περιεχομένου, και κατ'επέκταση διασποράς αντίστοιχων μηνυμάτων, η ουσιαστική επικοινωνία ενός Brand με το σημερινό καταναλωτή έχει σχεδόν χαθεί. Τα διαθέσιμα δεδομένα σήμερα μπορούν να δώσουν λύσεις σε δημιουργικούς και Marketers, σε βαθμό που δεν είχαμε ούτε καν φανταστεί. Μεταξύ άλλων, ο Στέφανος Καράγκος θα παρουσιάσει λύσεις, προσεγγίσεις και case studies από την παγκόσμια αγορά. 


Ο Πάνος Βασιλείου, ιδρυτής της εταιρίας γραμματοσειρών Parachute fonts κατά τη διάλεξη του με τίτλο “The Type that makes the Brand” θα μιλήσει όχι μόνο για το πως οι επιτυχημένες μάρκες δημιουργούν συναισθηματικούς δεσμούς με το κοινό τους, αλλά και για το γεγονός ότι όταν οι γραμματοσειρές γίνονται μέρος του χώρου ταυτότητας και του σχεδιασμού της μάρκας, όχι μόνο έχουν ισχυρό αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτή μια μάρκα, αλλά και ενεργοποιούν μόνιμες ενώσεις και την κάνουν να μιλάει με μια συνεπή, σίγουρη φωνή. Περισσότερο από τη λειτουργικότητα, η τυπογραφία μπορεί να σχεδιαστεί για να απεικονίσει μια συναρπαστική οπτική γλώσσα που σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα για ένα υπάρχον εμπορικό σήμα ή για μια πολλά υποσχόμενη καριέρα για μια νέα μάρκα. Ο σχεδιασμός των γραμματοσειρών είναι μια εντελώς νέα επιστήμη η οποία περιλαμβάνει έρευνα, μάρκετινγκ καθώς και ψυχολογία. Σε αυτή την παρουσίαση, θα χρησιμοποιηθούν τρεις διαφορετικές μελέτες περιπτώσεων για να καταδειχθεί ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να χειριστεί η τυπογραφία για να αποκτήσει ισχυρό χαρακτήρα έτσι ώστε να εκφράσει την προσωπικότητα του εμπορικού σήματος και να στερεώσει το μήνυμά του.
 

Ο Philip de Castan, γνωστός σχεδιαστής και ένας από τους πρώτους γραφίστες που εργάστηκαν στην Κύπρο, θα δώσει το παρόν του στο 4ο Graphic Stories Cyprus. Θέμα και σκοπός της παρουσίας του, μια ελεύθερη και ειλικρινής συζήτηση με το κοινό που θα παρακολουθήσει το συνέδριο, απαντώντας σε ερωτήσεις και θέτοντας προβληματισμούς για το παρόν αλλά και το μέλλον της Οπτικής Επικοινωνίας. Έχοντας μία δημιουργική πορεία 45 ετών στον χώρο της Γραφιστικής και της Διαφήμισης, αλλά και μία ζωή γεμάτη από εμπειρίες, θα μοιραστεί τις σκέψεις του και παράλληλα θα επιδιώξει την αμφίδρομη επικοινωνία με το κοινό, μέσα από μία ανοικτή διάλεξη – συζήτηση για την Οπτική Επικοινωνία και όχι μόνο. 

Ο Αντρέας Ρωσσίδης με θέμα του τις διαδραστικές τέχνες θα εξερευνήσει τη δημιουργική πορεία από το Graphic Design στο Αnimation. Από τους Jacqueline Casey, Saul Bass, David Carson και Manuel Cooper στους Lillian Friedman, Winsor McCay, Max Fleischer και Norman McLaren, η αντίληψη της ουσίας και η επικοινωνία με το κοινό, ήταν πάντοτε ο σημαντικότερος σκοπός του εικαστικού κόσμου. Αυτό είναι που συνδέει απόλυτα τις Γραφικές Τέχνες με την τέχνη του Animation. Έχοντας αυτές τις αρχές σαν κύριο στόχο και χρησιμοποιώντας τις βασικές αρχές σχεδίασης, ο Αντρέας Ρωσσίδης κατάφερε να δημιουργήσει την ταινία κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους “Off the Hook”. Αυτή η ομιλία είναι μια παρουσίαση σχετικά με την δημιουργηκή πορεία για την υλοποίηση της ταινίας αυτής.


Η Celine Cabannes, Head of Strategy and Marketing στη διαφημιστική εταιρεία CandyJar θα αναλύσει το πώς μπορείς να πουλήσεις όταν είσαι δημιουργικός ή εργάζεσαι στον δημιουργικό τομέα, θέτοντας προβληματισμούς και δίνοντας απαντήσεις σε μια σειρά από ερωτήματα που απασχολούν κάθε δημιουργικό επαγγελματία. Ποιες είναι οι κλασικές παγίδες που πρέπει να αποφύγει ένας δημιουργικός σε έναν πελάτη; Είναι ο πελάτης πάντα σωστός; Πώς θα δημιουργήσετε μια μακροπρόθεσμη συνεργασία με τον πελάτη σας; Πώς να πείσεις τον πελάτη να αγοράσει μια επιπρόσθετη / ή πιο ακριβή υπηρεσία; Πώς να ακούσετε από τον πελάτη σας τις μαγικές λέξεις “Εγκρίθηκε! Προχωράμε!”;
 

Ο δημιουργός κόμικ Τάσος Αναστασιάδης και ο εκδότης και σεναριογράφος  θα μας ταξιδέψουν στον μαγικό κόσμο των κόμικ. Κόμικ όπως διαβάζαμε όταν ήμασταν παιδιά αλλά και underground! O Μάνος θα μιλήσει την τέχνη του σεναρίου και ο Τάσος την τέχνη του σχεδίου κόμικ. Θα παρουσιάσουν έργα τους και θα μιλήσουν για τις βιωματικές τους εμπειρίες όσον αφορά τα κόμικ και πως ο κάθε ένας τους εξελίχθηκε μέσα από την πολύχρονη επαφή του με το αντικείμενο. 

Τέλος, ο γνωστός στο Κυπριακό κοινό Rob Snow με το πηγαίο και καυστικό χιούμορ που τον διακρίνει θα επιχειρήσει μέσα από τη διάλεξή του με τίτλο “Η ζωή ενός γραφίστα σε 15'” να παρουσιάσει με μια πνευματώδη ματιά την αστεία πλευρά της ζωής ενός γραφίστα.
Το συνέδριο θα προλογήσει ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, κος Ελευθέριος Κρέτσος.


Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο που πραγματοποιείται με την υποστήριξη των Πολιτιστικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας της Κυπριακής Δημοκρατίας και του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης της Ελληνικής Δημοκρατίας, στο site: www.graphicstoriescyprus.com


Πρόγραμμα GSC2018 #4

Οι διαλέξεις προσφέρονται ΔΩΡΕΑΝ αλλά απαιτείται η κράτηση θέσης: ticket



Graphic Designer | aggeliki.mk@gmail.com 
"Πολίτης της Κυριακής" | "Παράθυρο" 18.02.18  
#Γραφιστορίες #120



No comments: